Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

 

A főzdében tudok sört vásárolni, vagy csak a webshopon keresztül?

A vírushelyzetre való tekintettel szeretnénk az emberi találkozások számát minimalizálni, éppen ezért a sörfőzde boltja és kóstoló-tere határozatlan ideig zárva tart. Jelenleg sört kizárólag a webshopon keresztül lehet vásárolni.
 

Melyik városokba szállítunk dobozos söröket?

Jelenleg csak Szekszárd, Budapest és Pécs területén működik a házhozszállítás.
 

Miért csak ezekbe a városokba szállítunk?
A minőségre való törekvésünk továbbra is rendíthetetlen, ezért a söröket a saját szállítónk (nem egy országos futárszolgálat) a kiszállítás napján veszi át tőlünk és hűtött autóval viszi ki nektek. Ezért sajnos nem tudunk országosan szállítani (egyelőre).

 

Miért fontos, hogy hűtve szállítsuk söreinket?
A vásárlási folyamatot, akár a sörfőzdében, vagy HOP-UP-on úgy alakítottuk ki, hogy az a sör számára a lehető legjobb legyen. A kiszerelt söröket rögtön egy 2-3 fokos hűtőházba helyezzük, majd igyekszünk pár nap alatt hozzátok eljuttatni. A szállítás is minden esetben hűtve történik. Így egy olyan “cold chain” kíséri a sör útját a fogyasztóig, hogy az ital amennyire lehetséges védve van a hőmérséklet ingadozás okozta ízélmény csökkenéstől. Ezt a folyamatot kötelességünknek érezzük felügyelni és irányítani, amíg a sör hozzátok nem kerül. A sör számára a legjobb körülmények kialakításához szívesen javaslunk megoldásokat, azonban a kézhezvétel után a fogyasztó joga eldönteni, hogy hogyan tárolja a megvásárolt sörét.

Milyen megoldásokat javaslunk arra az esetre, ha az átvételi ponttól messze laktok és a sör sok időt tölt autóban?
Átvétel után érdemes hűtőtáskában, jégakkuvalal szállítani a söröket.

 

Milyen sörök közül tudok választani?

Minden héten hírlevelet küldünk az aktuálisan elérhető, frissen kiszerelt söreinkről. Hirlevélre feliratkozás:

Hogyan történik a sörök kifizetése?
A jelenlegi helyzetben fontosnak találjuk az emberi találkozások és kontaktok minimalizálását. Éppen ezért a söröket online, a szállítás előtt tudjátok kifizetni.

Honnan értesülök róla, ha a söröm megérkezett?
A rendelésnél meg kell adni annak a személynek a telefonszámát, aki a söröket átveszi. A futár a helyszínre érkezésnél telefonálni fog és jelzi a vásárlónak, hogy a söröket a helyszínen hagyta. A futár minden esetben meggyőződik róla, hogy a sört a vásárló átveszi a helyszínen.

 

Meddig érdemes a sörömet elfogyasztani?
A sörökben lévő komló nagyon érzékeny a hőmérséklet változásra. Éppen ezért a söröket a kiszerelés pillanatától hűtve tároljuk, hűtve szállítjuk és a vásárlónak is javasolt a folyamatos hűtés (5 oC alatt). A megfelelő tárolási körülményeket betartva a söröket 1-2(-3-4) héten belül a legjobb állapotában tudjuk elfogyasztani.

Milyen intézkedéseket hozunk a sörök fertőtlenítése érdekében?
A sörfőzdében a sörrel érintkező felületeket napi szinten többször fertőtlenítjük. A kiszereléstét követően és a rendelt sörök összecsomagolását megelőzően a dobozokat is fertőtlenítjük, majd becsomagoljuk. Továbbá az érintés nélküli átvétel és az online fizetés is hozzájárul biztonságunkhoz.

 

Mit jelent az érintésmentes átadás?

A rendelésed megérkezését a futár jelzi neked telefonon, és a söröket a "küszöbön" hagyja. A fizetés is online történik, így nem kell fizikailag találkoznod a futárral.


Mit tehetek otthon annak érdekében, hogy a sörök a legjobb állapotukban kerüljenek a poharamba?
Érdemes a sört minél előbb elfogyasztani és folyamatosan hűtve szállítani és tárolni, lehetőleg 5 0C alatt.